nikitasfoton.blogg.se
Foton från min vardag osv, tagna med min Nikon D3000

Avslutningspresent från praon!

Idag var sista dagen på praon och jag fick nästan en tår i ögat när jag gick därifrån. Veckan har varit jätterolig oh jag hade gärna varit här varje dag istället för skolan... 
Jag har lärt mig så otroligt mycket, allt från att ta emot leveranser till att boka kunder och göra folieslingor! De anställda har varit jättesnälla mot mig, så snälla att jag tillochmed fick en avslutningspresent! Inget jag hade förväntat mig direkt, och jag är sååå glad! :D
Det är en låda med massor av hårprodukter:
 
Shampoo och Conditioner från maria nila
 
 
Hydre moisurizing-conditioner från Sebastian
 
Potion 9 wearable-styling treatment från Sebastian
 
 
Hydre moisturizing shampoo från Sebastian
 
 
Enrich mask från Wella
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback